Вівторок, 19.03.2024, 05:16Вітаю Вас Гість | RSS
Ліцей №38 Львівської міської ради
Меню сайту
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Форма входу
Друзі сайту
Пошук

Старша і середня школа. Відкриті уроки


2021-2022 

07.02.22 р. з нагоди відзначення Дня безпечного Інтернету,  проведено онлайн  урок-квест у 5-Б класі ліцею № 38 ЛМР, вчителі інформатики Дмитришин О.Б., Гринаш О.З. Квест проведено серед двох команд, кожна з яких обрала капітана. Далі команди отримали посилання у чаті у своїх сесійних  залах для подорожі та виконання завдань на кожній з 5 станцій. Оскільки квест - це командна гра, учасники команд дійшли успішно до останньої станції та фінішували єдиною командою. В результаті нагороджені сертифікатом . Було весело,  цікаво, пізнавально.

Ліцей № 38 ЛМР. Кафедра естетично-оздоровчого циклу. Дистанційні технології в освітньому процесі.

28 грудня 2021 року учні 7-А класу (вчитель фізики Максимович З. Ю.) організували зустріч з Фізикою для учнів 1-А класу (класний керівник Кідиба О. Є.). В рамках даної зустрічі було використано елементи STEAM-освіти, яка розвиває здібності до дослідницької, аналітичної роботи, експериментування та критичного мислення школярів.
Під час зустрічі учні семикласники запропонували чотири конкурси для першокласників, а саме:
«Хто швидше?»,  де команди визначали, які представники тварин, плазунів, водоплаваючих та птахів мають найбільшу середню швидкість руху;

  • «Фізичні експерименти», де учні мали змогу поекспериментувати з “Папером, що тримає воду”, “Магічним бинтом”, “Неньютонівською  рідиною” , “Лава лампою” ;
  • «Знайди мене!», де в середовищі проживання потрібно було відшукати замаскованого представника фауни, який злився з навколишньою природою і став невидимим для інших тварин;
  • «Найвища вежа», де учні будували з 25 пластикових одноразових склянок найвищу і найстійкішу вежу.

Зустріч з Фізикою закінчилася підведенням підсумків та нагородженням переможців книжечками про життя тварин. Під час конкурсів  панувала творча, позитивна та дружня атмосфера.

   

    

08.12.2021 р. Математика Урок-змагання у 6-А і 6-Б класах ( вч. Вдовичин С.Й) урок, на якому навчання стає цікавим і захоплюючим процесом. Саме такі нестандартні уроки вимагають від учнів високої активності, вчать працювати в команді, в роботу включаються навіть несміливі та сорм'язливі учні.

    

Зубріння – одна з найменш ефективних, але найбільш неприємних форм навчання. Поширена проблема, яка тягнеться ще з минулого століття, учень знає правила, досконально визубрив підручник, але не може вести бесіду з іноземцем. Створити атмосферу вільного спілкування, використовуючи необхідні слова теми допомагає метод кластирізації. 
Вивчаємо, групуємо, вибудовуємо послідовності разом із здобувачами освітнього процесу 6 - Б, В, 9-А класів. 
English is fun!!! З Олена Ціхоляз

    

      

В рамках Національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр» спільно з Embassy of Sweden in Kyiv та Міністерства культури та інформаційної політики 10.12.2021 учні 10-А класу ліцею №38 ЛМР долучилися до флешмобу фільтруйінфу. Урок проведено з використанням навчальних матеріалів Фейк≠факт. Доволі актуально для покоління Z з Іра Бегей та Lesya Dmytryshyn Управління_освіти_ДГП_Львівської_міської_ради. #Відділ_освіти_Шевченківського_та_Залічного_районів

  

  

Дистанційне індивідуальне навчання .16.11.2021 року. Тарас Шевченко і його неперевершені поезії
          «Тече вода в синє море, 
          Та не витікає,
          Шука козак свою долю,
          А долі немає...»

    

Дистанційне навчання Легка граматика 4-a. Урок англійської мови.

 

Сьогодні 08.11.2021 року на уроці природознавства, учні 5-х класів розвивали уявлення про різноманітність речовинного складу природи та бажання досліджувати речовини. Навчились розділяти суміш за допомогою фільтрування, відстоювання та розділення. Удосконалили вміння користуватися обладнанням та вимірювальними приладами

    

05.11.2021 року. Прийшла осінь, пора, коли особливо хочеться затишку, тепла, приємного спілкування у колі друзів за чашкою ароматного чаю. 
So we had a tea ceremony Zoom lesson today! Enjoy your tea drink 7-A.

  

 

Мультимедійний ресурс Padlet під час дистанційного навчання на уроках хімії. 
04.11.2021 року Учні 7в класу прикріпили сюди свої листи, адресовані хімічним елементам. А якому елементу ви б написали листа? Що б ви його запитали, побажали чи попросили?

  


  06.10. 2021 року учні 10-А класу ліцею№38 при підтримці учителів Кушнірчук Н.Й. Щур Л.П. Дмитришин О.Б реалізовували проект «Історія поруч». Досліджували історію  формування вулиць, довідались, як відбувається процес їх  перейменування, не обминули й такі цікавинки, як  найдовша і найкоротша вулиці, а також вулиці з підігрівом.
    Запорукою успішної роботи стало місце проведення- бібліотека сад.  Завідувач Оксана Заграй запропонувала учням широку інформаційну підтримку, показала, як швидко знайти потрібну інформацію і вміло її використати.
     Колективна робота над проектом переконала учнів у тому, що історія дійсно поруч, її потрібно вивчати і аналізувати.

   

 

  

2020-2021 

18.12.2020 року у ліцеї  № 38 ЛМР проведено урок — майстер-клас «Виготовлення ялинкової прикраси» у 6-Б, В класах  (вчитель трудового навчання Гринаш О.З.)
    
Новий рік наближаєтся. В цей час хочеться вірити в казку і диво. Для всіх є традицією «наряджати» новорічну ялинку красивими і витонченими прикрасами.  Сьогодні не складно придбати новорічні іграшки на будь-який смак. Проте, цікавіше  зробити іграшку власними руками, вкладаючи в роботу частинку своєї душі.  Відмінним матеріалом для створення нових ялинкових прикрас  є бісер. Учениці 8-Б класу Курило Анастасія, Мудрик Карина, Сливка Лідія  ознайомили дівчат шостих класів з історією виникнення Санта Клауса та провели майстер-клас з виготовлення прикраси з бісеру. Учні отримали багато позитивних емоцій та нову оригінальну прикрасу Санта Клаус для новорічної ялинки.

9 грудня 2020 року на уроці інформатики учні  8-б класу  ліцею №38 ЛМР, вчитель Дмитришин О.Б.,  презентували
проект  «Світ шахів» у вигляді сайту на хостингу
Google Сайти.
Робота над проектом мала пошуковий, інформаційний,  творчий характер, що сприяло оволодінню учнями інформаційними технологіями та формуванню навичок їх використання під час розв’язування практичних задач, розвитку комунікативних, організаторських, дослідницьких вмінь, вихованню уважності та відповідальності, бажанню мати глибокі та якісні знання.

16.11.2020 року в ліцеї № 38 ЛМР учителем історії  Голосовою Н.М.  було проведено урок до Міжнародного дня толерантності
для учнів 10 класу..

09.11.2020 у ліцеї №38 вчителем музичного мистецтва Теслею О. І. було проведено показовий урок у 7-Б класі на тему «Аранжування поліфонічних творів. Урок узагальнення знань». Оксана Іванівна ознайомила учнів із специфікою аранжування поліфонічних творів, провела проміжне узагальнення з теми. Діти прослухали твір Й. С. Баха «Токата і фуга ре мінор» та його сучасне аранжування, виконане британською скрипалькою Ванессою Мей, симфонічним оркестром, співставили, проаналізували їх. Таким чином учні розвинули вміння розпізнавати музичні твори на слух, давати відповіді на музичну вікторину, відповідати на запитання тестів. Через прослуховування творів класичної музики п. Тесля виховує в учнів ціннісне ставлення до музичного мистецтва, повагу до творчості композиторів минулого і сучасності.

 

2019-2020

25 .02.2020 у ліцеї №38  вчителем Ригель Г.С. було проведено урок  української літератури на тему: «Пошуково – дослідницький проєкт «Разом з Коцюбинським відкриваємо для себе гуцульський край та вічні істини».
Метою уроку було відстежити архаїчну систему поглядів гуцульського народу, фольклорно-міфологічний аспект у повісті М. Коцюбинського «Тіні забутих  предків»;  розвивати навички пошуково-дослідницької, творчої роботи, вміння працювати в групах, індивідуально, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити, представляти результати своєї роботи у вигляді презентацій, узагальнювати, робити висновки; виховувати почуття відповідальності, шанобливе ставлення до багатовікових традицій рідного народу, естетичний смак.

 

Квест «В країні Шоколандії» + майстер-клас «Солодкий ананас»

Як багато ви знаєте різних фактів про шоколад? Ми так любимо їсти цей смачний десерт, але рідко замислюємося - звідки він з'явився. Але ж у шоколаду дуже багата історія і з ним пов'язано чимало цікавих та пізнавальних фактів. Багато з них 12.12.2019р. учні 8-А класу мали змогу дізнатися  під час квесту, а також повправлятися у «виготовленні ананасу»

      

  

09.12.2019 стартував тиждень Години Коду.
Цей захід був присвячений створенню алгоритмів для спілкування зі штучним інтелектом. Його організатори підготували неординарні уроки.
11.12.2019 і 13.12.2019 учні 9-10 класів ліцею №38 ЛМР під керівництвом вчителів інформатики Гринаш О.З., Дмитришин О.Б. і Щур Л. П. приєдналися до заходу з популяризації вивчення інформатики. Вони змогли поринути у світ Майнкрафт і мали можливість, граючись, навчитися писати коди, створити власну гру, навчати штучний інтелект розрізняти загрози і боротися з ними.

2018-2019

12 лютого 2019 року в ліцеї №38 ЛМР вчитель української мови та літератури Тарас Марія Павлівна провела відкритий урок у 7 класі на тему: "Повторення та узагальнення вивченого про дієприслівник". На уроці учні перевірили рівень знань, умінь і навичок з теми "Дієприслівник". Діти вчились розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення і пам'ять.
Вчитель приділила велику увагу культурі мовлення учнів, умінню аналізувати тексти. Марія Павлівна на уроці виховувала в семикласників правописну пильність. Використовуючи різні види роботи, а також мовленнєво-комунікативний дидактичний матеріал, вчитель прививала школярам любов до усної народної творчості (прислів'я, приказки, фразеологізми), сприяла вихованню любові до рідної мови.

05.11 2018 року вчитель трудового навчання Гринаш О.З. провела відкритий урок з трудового навчання у 5-А класі на тему «Захист проекту» Впродовж декількох уроків дівчата виготовляли футляр для ножиць. Під час захисту діти презентували результати свого проекту, аналізували власну діяльність та діяльність інших, вчилися виявляти недоліки під час роботи над проектом та знаходили способи їх усунення.  На уроці використано такі прийоми та методи як: інтелектуальна розминка, «Вибери запитання», тренінгова вправа «Весела квітка», мікрофон. Отримавши добрі та високі результати, учні висловили побажання щодо наступних проектів, які б вони хотіли виготовити на уроках трудового навчання. 

  

Урок енергоощадності

13.11.2018 року з учнями 8 – А класу  НВК «Школа-садок І-ІІІ ст. № 38 м.Львова»  освітній експерт  Мар’яна Боднар провела інтерактивний урок з елементами енергетичного аудиту школи на тему: «Енергоефективні будинки. Класи енергоефективності будівель» у рамках проекту «Рясне – район зелених технологій».
Учасники проекту дізнались про типи маркування та класи енергоефективності побутової техніки і будинків. Проаналізувавши від чого залежить клас енергоефективності, розпочали проведення аудиту приміщення школи.

2017-2018

12 лютого 2018 року учні 8-А класу НВК «Школа-садок І-ІІІ ст. №38 м. Львова» мали змогу виконати лабораторну роботу з фізики за допомогою сучасних пристроїв – лего-конструктора, який розробили Андрій Табачин (директор компанії ЕдПро) та Олег Фаренюк (провідний інженер ІФКС, доцент УКУ). Учні експериментували з різними приладами, проявляли власну ініціативу, сперечалися та робили висновки.  Урок пройшов у творчій та невимушеній атмосфері.


 

Урок "Моя улюблена іграшка"

У 8-A класі відбувся урок з англійської мови на тему: “Подорожі. Де зупинитись?” Для того, щоб максимально наблизити учнів  до реальної ситуації, стимулювати обговорення, викликати бажання застосувати знання у реальних ситуаціях вчитель Ціхоляз О.М. запропонувала змоделювати ситуацію замовлення кімнати у готелі. Учні з задоволенням складали і розповідали діалоги. На уроці учні розробили план дій, щодо проведення відпочинку за кордоном. Вчитель Ціхоляз О.М. наголосила на важливості фінансової грамотності учня-ефективного і раціонального використання коштів. Під час роботи в парах через складання запитань у непрямій мові учні 8-А класу вивчали культуру спілкування іноземною мовою. Весела і пізнавальна пісня Розширюй кругозір забезпечила активну діяльність учнів у процесі опанування навчального матеріалу.

2016-2017

         23.03.2017р. у НВК «Школа-садок І-ІІІ ступенів №38 м. Львова» серед учнів 9-А та 9-Б класів відбувся конкурс знавців життя і творчості Тараса Шевченка «Нам треба Твого голосу, Тарасе», який організувала і провела вчитель української мови і літератури     Ригель Г.С. Перемогу здобула команда учнів 9-А класу. Присутні узагальнили, систематизували, поглибили свої знання про діяльність Т.Шевченка, пригадали відомості про Україну часів Кобзаря – людини,  яка під думи народні налаштовувала свою ліру. Як весна оновлює природу, так само Шевченкова поезія оновлює наші душі, закликає бути чесними і милосердними, щиро любити свій народ, свою Україну.

У НВК «Школа-садок  І-ІІІ ступенів №  38 м. Львова» 17.02.2017р. відбувся відкритий урок
з фізичного виховання у 8-Б класі  на тему: «Гімнастика». (вчитель: Гнатів Н.С.)

 Мета уроку: здача навчального нормативу «Підтягування у висі»; повторити техніку виконання акробатичних вправ та лазіння по канату.

  

  

Напередодні  Міжнародного  дня людей з обмеженими можливостями,  який відзначають 3 грудня,  у НВК «Школа-садок І-ІІІ ступенів  № 38 м. Львова» в 6-А класі відбувся відкритий урок літератури рідного краю на тему:  Барви осені у творах львівських незрячих поетів (за  збіркою «Під шепіт осіннього вітру»). Вчитель української мови та літератури Легкун Т.Ф.

  Мета уроку: ознайомити учнів із творчістю львівських незрячих поетів, розвивати навички виразного читання ліричних творів, вміння визначати в них художні засоби та здатність бачити й цінувати красу і самобутність рідної землі  через поетичне слово, формувати образне мислення, культуру мовлення; виховувати почуття прекрасного, естетичний смак, вміння насолоджуватися художнім  твором, любов до рідної землі, природи.

 

30.11.2016 року в НВК «Школа-садок І-ІІІ ст. №38 м. Львова відбувся майстер-клас з виготовлення ялинкових прикрас, який підготували вчителі Вавринчук О.Я. та Гринаш О.З. з учнями  5-их, 6-их класів.

Діти намагалися наблизити атмосферу казкового свята виготовленням прикрас з мішковини та паперу для шкільної новорічної ялинки. Вони експериментували з формою, ускладнювали візерунок та залишилися задоволені результатом своєї праці. Результат – просто неймовірно красиві, не схожі одна на одну, ексклюзивні ялинкові  прикраси виготовлені власними руками наших талановитих дітей!

 

18.11.16р. у НВК « Школа-садок І-ІІІ ступенів №38 м.Львова» проведений інтегрований урок (географія - фізика) у 7-А класі на тему: «У пошуках « золотого скарбу». Вчителі: Горішна Г.В.( географії) ; Максимович З.Ю.( фізики).

Мета: узагальнити та систематизувати знання з тем «Прямолінійний нерівномірний рух. Середня швидкість нерівномірного руху», «Африка»,  розвивати вміння застосовувати їх при розв’язуванні якісних та кількісних задач; продовжувати формувати вміння працювати з географічною картою, атласом, над завданнями на встановлення відповідності, створити Путівник «У пошуках «золотого скарбу» як результат роботи над короткотривалим проектом;  розвивати культуру фізичного та географічного мовлення, ініціативу та впевненість у собі; виховувати почуття взаємодопомоги та вміння працювати в групі,  потяг до самоосвіти.

  

  

  

 

2015-2016

27.11.2015 р.Урок закріплення знань з основ кольорознавства, виконання композиції кольорами веселки"Дзвінкоголо-сий півник ",3-А клас (Попилевич Т.Р.- вчитель англійської мови, Кідиба О.Є.- вчитель початкових класів)

 

 

23.11.15р. в рамках тижня проведено відкрий урок з трудового навчання вчителем Гринаш О.З. на тему: «Догляд за волоссям» у 6-А, Б класах (дівчата)

Цілі уроку: забезпечити засвоєння учнями знань про чинники, які пошкоджують волосся, типи волосся, засоби, пристосування та особливості догляду за волоссям; формувати вміння особистої гігієни догляду за волоссям; заплітання коси, дотримання учнями санітарно-гігієнічних вимог та правил безпечної праці; виховувати дбайливе ставлення до волосся, культуру праці, охайність, інтерес до професії перукаря.

    

  19 листопада 2015 в рамках  тижня іноземних мов проведено відкритий урок з англійської мови вчителем Борейко Любов  Ігорівною у 8-А класі на тему «Типи будинків».

 Мета: активізувати  словниковий запас слів  на  тему «Типи будинків» , розвивати  мовленнєві  навички  по даній  темі, розвивати уяву та мислення; вдосконалювати  навички   аудіювання  та читання; вчити учнів  узагальнювати , систематизувати; організовувати співпрацю; виховувати  культуру спілкування, відповідальність за  результат своєї  праці,  вчити учнів цінувати те, що мають, а саме родинний дім та затишок.

   

 

16.11.2015р.Тема: Mystseries (Загадки)  Вчитель англ. мови: Драга Оксана Іванівна.  Клас: 6-А
Мета: збагатити словниковий запас; розвивати навики читання, мовлення, письма, аудіювання; вчити правильно використовувати минулі часи в англійській мові (Pas Simple, Past Continuaus); > вчити учнів вмсловлювати власну думку.

 

10.11.15 відбувся відкритий урок з музичного мистецтва у 8-А класі на тему   “Англомовна рок-музика. Походження і розвиток ”, проведений вчителем Теслею Оксаною Іванівною.

    Мета уроку: на прикладі творчої діяльності американського співака і композитора Елвіса Преслі та британських гуртів  The Beatles та Queen ознайомити учнів з історією виникнення рок-музики. Розвивати вміння учнів знаходити на слух характерні ознаки рок-н-ролу та рок-музики, вміння аналізувати музичні композиції, формувати вміння відрізняти високохудожні зразки та справжні шедеври масової культури від малозмістовних творів з низькими художніми якостями, висловлювати власне судження про творчість поп- і рок-музикантів, образний зміст і звучання музичних творів. Розвивати вокально-хорові навички співу та інтерес до різних напрямків популярної  та рок-музики.

 

 

 

2014-2015

06.03.15 відбувся відкритий урок з музичного мистецтва у 5-А класі на тему «Інструментальне соло»


Вчитель: Тесля О.І.
Мета уроку: ознайомити учнів із поняттям сольна, дуетна інструментальна музика, з жанром етюду у мистецтві та жанром концерту, із творчістю Ф.Шопена, Н.Паганіні. Розвивати вміння учнів надавати характеристику сольному інструментальному музичному твору, розрізняти на слух звучання музичних інструментів. Виховувати інтерес до музики зарубіжних композиторів, художньо-естетичний смак.

  

  

З метою формування духовного світу школярів, цілісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів , прилучення до надбань рідного народу, розвитку естетичних смаків, пізнавальних інтересів та комунікативних здібностей  25.02.2015 року відбувся інтегрований урок (трудове навчання – християнська етика) «Вишивка – духовний символ українського народу» для учнів 6-А, Б класів в музеї вишитої ікони отця Дмитра Блажейовського.

Вчителі: Гринаш Оксана Зіновіївна (трудове навчання)