Календар | « Квітень 2021 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
|
Обмін досвідом
2020-2021
10.02.21 р. у ліцеї №38 ЛМР проведено круглий стіл на тему: « Розвиток дослідницьких здібностей у старших дошкільників»
STREAM – освіта передбачає реалізацію завдань, націлених на розвиток інженерного мислення. Дослідницька діяльність за різними напрями цієї методики визнана джерелом розвитку сенсорних інтелектуальних і творчих здібностей дошкільників.
Вихователь старшої групи «Ангелятко» Крілик М.В. ознайомила колег із важливістю створення STREАM осередків у закладі дошкільної освіти, про добірку інтегрованих занять, під час яких у дітей формується критичне, продуктивне мислення, демонструється оригінальність інтегрованих рішень, використовуються набуті знання на практиці.

05.02. 2021 р. у ліцеї №38 ЛМР проведено майстер-клас на тему: «Використання нетрадиційних матеріалів в образотворчій діяльності»
Ліплення – це не тільки задоволення, а й праця, дослідження і пізнання. З давніх давен люди створювали з солоного тіста іграшки, обереги для дітей і всієї родини. Зараз ліплення вважається одним із видів арт - терапії.
Вихователь молодшої групи «Метелики» Качмар О.Б. поділилась з колегами, як може бути використане ліплення із солоного тіста в процесі життєдіяльності дошкільників. Провела майстер клас із виготовлення жайворонків. Вихователька переконана, що працювати із солоним тістом цікаво, зручно і безпечно.


29.12.2020р. у ліцеї №38 ЛМР проведено круглий стіл на тему: «Навчання дітей з особливими освітніми потребами
в інклюзивному середовищі»
Завдяки впровадженню інклюзивного навчання, діти з особливими освітніми потребами мають змогу відвідувати шкільні та дошкільні заклади. Педагоги повинні бути готовими до роботи з особливими дітьми. Однією з умов успішного розвитку дитини є компетентність фахівців і злагодженість їхньої роботи.
Асистент вихователя Карабаник Ю.А. ознайомила колег з особливостями навчально – виховного процесу в інклюзивній групі. Наголосила, що інклюзія – це робота з усіма дітьми незалежно від особливостей їх розвитку, що успіх в роботі полягає у командному підході, залученню до навчання і виховання дітей педагогів, батьків та спеціалістів.

16.092020р. у ліцеї №38 ЛМР проведено майстер-клас на тему: «Використання дидактичних ігор і вправ для розвитку тактильно- рухових відчуттів»
Якщо ви хочете розвивати дрібну моторику рук, концентрацію уваги, спонукати дітей знаходити пару, впізнавати предмети на дотик – у цьому вам допоможе використання «чарівного мішечка».
Вихователь молодшої групи «Дзвіночок» Корабяк Г.І. поділилась з колегами методикою використання цього простого методу для визначення рівня розвитку моторики, удосконалення тактильних відчуттів , формування і розвиток уявлень дитини.


02.09.2020р. у ліцеї №38 ЛМР проведено тренінг на тему: «Удосконалення роботи ЗДО в умовах карантину».
Працівники дошкільної освіти опинились в епіцентрі складної ситуації, яка зумовлена пандемією COVID-19.
Найретельніше виконання протоколів під час пандемії не дає гарантій убезпечення від зараження коронавірусною хворобою. Відсутність можливості дистанційної взаємодії – це лише одна з проблем, з якими стикаються працівники закладів дошкільної освіти. Тому важливо забезпечити всі необхідні заходи у боротьбі з COVID – 19.
Медсестра Семераз М.Б. нагалосила на важливості чіткого виконання вимог протоколу щодо убезпечення від захворювання на коронавірусну хворобу, зокрема, про правильне використання маски, обробку рук дітей і персоналу антисептиками, ретельну обробку поверхонь, про відповідальне ставлення працівників до власного здоров’я та здоров’я оточуючих.

|
|