П`ятниця, 26.04.2024, 15:36Вітаю Вас Гість | RSS
Ліцей №38 Львівської міської ради
Меню сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Форма входу
Друзі сайту
Пошук

НУШ


  10.01.2022 у ліцеї №38 ЛМР, відповідно до нормативів, що регулюють організацію інклюзивного навчання,  відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу за участю директора ІРЦ Шевченківського району м.Львова Мацюк О.В. та консультанта  Борціха А.А. для визначення рівня підтримки дітей з особливими освітніми потребами.
  Під час зустрічі були оформлені протоколи та узагальнена інформація про рівні підтримки для кожного учня з ООП.
  Батьки учнів з ООП поінформовані про необхідність проходження комплексної оцінки в ІРЦ, якщо дитина навчається за висновком ПМПК.

    

  

Інклюзивна форма навчання

27.02. 20 р. в ліцеї №38  ЛМР в рамках методичного тижня предметів природничо-математичного циклу вчителями Вдовичин С.Й., Сапрука Л.С., Федюк М.Б., Щур Л.П. було проведено інтелектуально-пізнавальну гру «Що? Де? Коли». Члени команд педагогів, учнів і батьків продемонстрували вміння швидко, логічно і оригінально мислити, орієнтуватися в нестандартній ситуації, розуміння, що на основі партнерства можна досягти успіху.

- Творчість В.О. Сухомлинський та нова українська школа

- Методи критичного мислення

Новації початкової школи

02.04.2019 у ліцеї №38 ЛМР вчителями початкової школи було проведено Круглий стіл на тему «Чому це важливо?». Розглядались питання  екологічної  грамотності та здорового життя (вч. Приходько Г.С.), розвитку  критичного мислення» (вч. Савка С.А.), байдужості до навчання» (вч. Бойківська О.Л. ), які є актуальними в НУШі - школі, де учням приємно навчатися, де прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами, де  панують співпраця та взаєморозуміння між учнями, вчителями та батьками. 

 

29.01.2019 року на базі ліцею № 38 ЛМР відбувся майстер-клас на тему: «Будуємо НУШ – школу для щасливих і успішних» для заступників директорів з НВР ЗЗСО міста .

У ході інтерактивного навчання було спільно опрацьовано такі питання:
• Основні вектори розвитку НУШ в умовах сьогодення (Бідник Наталія Степанівна, завідувач відділу освітніх технологій НМЦО м. Львова)
• Практичні кроки творення школи для щасливих і успішних (Терешкевич Світлана Василівна, директор ліцею № 38 ЛМР)
• Від школи знань – до школи компетентностей. Педагогіка партнерства в дії (Сапрука Любов Степанівна, заступник директора з НВР ліцею № 38 ЛМР)
У музеї старожитностей ліцею проходила методична майстерня «Школа змін» (Кушнірчук Н.Й., учитель історії ліцею № 38).
 Активно і творчо пройшли методичні діалоги «НУШ – простір освітніх можливостей», де у формі групової роботи дискутували над питаннями:
- Як Ви розумієте педагогіку партнерства?
- Що потрібно для того, щоб вчитель був умотивований?
- Які компетентності можна формувати в умовах музейного простору?
- Які якості дитини розвиваються у процесі реалізації технології дослідження?
- Які Ви бачите перешкоди і проблеми у становленні НУШ?
 Творчо та цікаво було проведено методичну феєрію «Всебічний розвиток щасливої дитини – важливий аспект творення НУШ» (Легкун Т.Ф.- заступник директора з ВР ліцею № 38 ЛМР , Яворська В.О.- вчитель зарубіжної літератури ліцею № 38 ЛМР, Тесля О.І. - вчитель музичного мистецтва ліцею № 38 ЛМР)

 

Підготовка школи до реформ