Дата
|
Предмет
|
Класна робота
|
Домашня робота
|
Вчитель(контакти)
|
Примітки
|
16.03.
|
Я досліджую світ
|
Хто вони винахідники?
с. 59 – 60.
|
Зошит с.31
|
Болібрух Г.М
bolibruhganna@gmail.com
|
|
|
Математика
|
Складання задач за малюнком.
с. 160 – 162. Завдання № 2, 3, 4
|
Рекомендовано № 7 с. 162
|
|
|
|
Інформатика
|
Команди й виконавці. Послідовність команд.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-uroku-z-informatiki-dlya-2-klasu-na-temu-komandi-y-vikonavci-46752.html
|
|
Щур Л.П.
Licey38kad.30@gmail.com
|
|
|
Українська мова
|
Службові слова в реченні с. 75 -76. Опрацювати вправи з теми
|
Рекомендовано вправа 196 с. 76
|
|
|
17.03.
|
Я досліджую світ
|
Як винаходи змінюють життя людей с. 61. Методичний коментар до теми https://svitdovkola.org/files/2/7/Tema-07-method_comment_tema.pdf
|
Зошит с. 32
|
|
|
|
Українська мова (читання)
|
Весна очима художників. Робота за картиною К. Чепіги «Весняна вода». Складання усного твору за планом. К. Перелісна. Зима і весна. Н. Забіла. Квітень. Гештеґ
|
Підручник с. 122 – 123 виразно читати
|
|
|
|
Я досліджую світ
|
Чи можуть звуки заподіяти шкоду с. 62 – 63.
Бесіда за сюжетною картиною «Як захопитися винахідництвом» (с. 53)
https://svitdovkola.org/files/2/7/Tema-07-besida-za-kartynou.pdf
|
Зошит с. 33
|
|
|