Четвер, 24.05.2018, 12:59Вітаю Вас Гість | RSS
Навчально-виховний комплекс "Школа-садок І-ІІІ ступенів №38 м.Львова"
Меню сайту
Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Форма входу
Друзі сайту
Пошук

Безпека життєдіяльності


2016-2017

З метою удосконалення знань і практичних навичок учнів та педагогічного колективу щодо дій в надзвичайних ситуаціях в мирний час, 27 квітня 2017 року було проведено «День Цивільного захисту».

21.11.2016 в рамках Тижня безпеки життєдіяльності класними  керівниками  5-А класу Бегей І.С.  та 6-А класу
Попилевич Т.Р.  НВК “Школа-садок І-ІІІ ступенів № 38 м. Львова”  було проведено  інтегроване навчально-практичне заняття
,  
під час якого учні переглядали відеоролики «Небезпечні знахідки», «Боротьба з шкідливими звичками»,  брали участь у вікторині «Мій друг – дорожній рух». А на завершення – робота в групах, де учні створювали постери, в яких вдало поєднали свої  творчі здібності із отриманою інформацією.

  

  

  

  

  

2015-2016

4.04.2016р. Інструктори  Червоного Хреста  Балух Олена Альбертівна та Семчишиин Ольга провели практичне заняття для учнів 10-го класу СЗШ № 38   з надання першої долікарської допомоги:

- непрямий масаж серця і вентиляція легень;
- втрата свідомості  при травмах;
- наявність сторонніх тіл в дихальних шляхах;
- епілептичний напад.

  

 

12 жовтня о 12:00 до нашої школи  з дружнім візитом завітали інспектори патрульної служби м. Львова: Гордієнко Роман Володимирович та Новосельський Андрій Ростиславович.

Представники Нової поліції ознайомили учнів початкових класів з правилами дорожнього руху, розказали про особливості своєї роботи, а також продемонстрували перед ними рацію, камеру та жезл для регулювання дорожнього руху. Відбувся своєрідний діалог між дітьми та поліцією. Учні активно відповідали на запитання,  а також ділились своїми знаннями з інспекторами. 
Відсутність страху – це запорука успіху як для нової поліції, так і для нашого молодого покоління!  

 

  

02.02.2015р. об 11.05 год.  відбулося навчальне тренування  щодо евакуації учасників навчально-виховного  процесу. Евакуація тривала 3 хв. 21 сек.

 02.02.2015р. об 11.05 год.  відбулося навчальне тренування  щодо евакуації учасників навчально-виховного  процесу. Евакуація тривала 3 хв. 21 сек.

При проведенні евакуації  були присутні   прес-секретар  пенітенціарної служби України у Львівській області підполковник  Демків  Мирослав   та старший  інспектор  з особливих доручень відділу охорони  режиму нагляду безпеки управління державної пенітенціарної служби України у Львівській області майор  Аксютін  Андрій.

      

 

 

 

 

 

30-31 жовтня 2014 року.Екскурсія на ст.Клепарів

для учнів 10-11 класів 

Організовано екскурсію огляду інженерних споруд (бомбосховища) з метою розширення світогляду школярів, формування у них життєво необхідних компетенцій, посилення практичної спрямованості навчально-виховного процесу.

 

Найбільший скарб людини – її життя та здоров’я

У разі загрози чи ведення бойових дій:

  • вчитель закриває штори або жалюзі для зниження огляду класу;
  • завгосп навчального закладу вимикає живлення, перекриває воду і газ (при наявності), гасить (вимикає) пристрої для опалення;
  • працівники кухні беруть з собою продукти харчування першої необхідності, які можна перенести у сховище);
  • медична сестра забирає з собою уже сформовану аптечку для надання першої невідкладної допомоги;
  • відразу всі учасники навчально-виховного процесу спускаються у підвал навчального закладу або переміщаються у попередньо-визначене місце (найближче сховище);
  • учні старших класів допомагають учням молодших класів переміщатись в укриття;
  • без крайньої необхідності не залишають безпечне місце перебування;
  • проявляють крайню обережність;
  • не панікують.

При проведенні тимчасової евакуації цивільного населення з небезпечної зони:

  • вчителі чітко і неухильно дотримуються правил та схеми евакуації;
  • діти чітко виконують інструкції вчителя та зберігаючи спокій переміщаються у визначене безпечне місце;
  • При переміщенні у безпечне місце діти беруть з собою лише речі першої необхідності (гроші, верхній одяг, телефони, їжу (при наявності));
  • медична сестра забирає з собою уже сформовану аптечку для надання першої невідкладної допомоги;
  • учні старших класів допомагають учням молодших класів переміщатьсь в укриття;
  • без крайньої необхідності не залишають безпечне місце перебування;
  • проявляють крайню обережність;
  • не панікують;
  • у разі необхідності – звернутися за допомогою до міліції та медичних працівників.

Якщо Вас захопили у заручники і Вашому життю є загроза:

  • постаратися запам’ятати вік, зріст, голос, манеру говорити, звички, прикмети (татаювання, шрами) тощо злочинців, що може допомогти їх пошуку;
  • за першої нагоди постаратися сповістити про своє місцезнаходження рідним або міліції по тел. 101;
  • намагатися бути розсудливим, спокійним, миролюбним, не піддавати себе ризику;
  • якщо злочинці знаходяться під впливом алкоголю або наркотиків, намагатися уникати спілкування з ними, оскільки їхні дії можуть бути непередбачуваними;
  • не підсилювати агресивність злочинців своєю непокорою, сваркою або опором;
  • виконувати вимоги терористів, не створюючи конфліктних ситуацій, звертатися за дозволом для переміщення, відвідання вбиральні тощо;
  • уникати будь-яких обговорень зі злочинцями, зокрема політичних тем;
  • нічого не просити, їсти все, що дають;
  • якщо Ви тривалий час знаходитеся поряд зі злочинцями, постаратися встановити з ними контакт, визвати гуманні почуття;
  • уважно слідкувати за поведінкою злочинців та їхніми намірами, бути готовими до втечі, пересвідчившись у високих шансах на успіх;
  • спробувати знайти найбільш безпечне місце у приміщенні, де знаходитесь і де можна було б захищати себе під час штурму терористів (кімната, стіни і вікна якої виходять не на вулицю – шафа). У разі відсутності такого місця – падати на підлогу за будь-якого шуму або у разі стрільби та прикривати голову руками;
  • при застосуванні силами спеціального призначення сльозогінного газу, дихати через мокру тканину, швидко і часто блимаючи, викликаючи сльози;
  • під час штурму не брати до рук зброю терористів, щоб не постраждати від штурмуючих, які стріляють по озброєних людях;
  • під час звільнення виходити швидко, речі залишати там, де вони знаходяться, через ймовірність вибуху або пожежі, беззаперечно виконувати команди групи захоплення.

У разі загрози ураження стрілецькою зброєю:

  • вчитель закриває штори або жалюзі для зниження огляду класу;
  • черговий учень вимикає світло;
  • сигналізує дітям, щоб ті лягли на підлогу якомога далі від вікон та прикрили голову руками (з метою запобігання ураження уламками скла);
  • всі учасники навчально-виховного процесу займають місце на підлозі в класі, або в коридорі (за умови що вікна коридору не виходять на вулицю);
  • вчитель терміново інформує різними засобами про небезпеку керівника навчального закладу. Останній, в свою чергу, інформує правоохоронні органи за тел. 101.

Якщо стався вибух:

  • учасники навчально-виховного процесу уважно озираються навколо, щоб з’ясувати вірогідність небезпеки подальших обвалів і вибухів, чи не висить з руїн розбите скло, чи не потрібна комусь допомога;
  • якщо є можливість – спокійно покидають місце пригоди. Опинившись під завалами – подають звукові сигнали. Пам’ятайте, що за низької активності людина може вижити без води упродовж п’яти днів;
  • виконують всі інструкції рятувальників.

Під час повітряної небезпеки:

  • завгосп навчального закладу відключає живлення, закриває воду і газ (при наявності);
  • завгосп гасить (вимикає) пристрої для опалення;
  • працівники кухні беруть з собою продукти харчування першої необхідності, які можна перенести у сховище);
  • медична сестра забирає з собою уже сформовану аптечку для надання першої невідкладної допомоги;
  • відразу всі учасники навчально-виховного процесу спускаються у підвал навчального закладу або переміщаються у попередньо-визначене місце (найближче сховище);
  • учні старших класів допомагають учням молодших класів переміщатись в укриття;
  • без крайньої необхідності не залишають безпечне місце перебування;
  • проявляють крайню обережність;
  • не панікують.
  • слідкувати за офіційними повідомленнями.

 

При загрозі замінування (керівнику навчального закладу):

  • посилюйте пропускний режим при вході і в'їзді на територію навчального закладу та контроль за системами сигналізації і відеоспостереження;
  •  забезпечуйте обхід території навчального закладу і періодичні перевірки складських приміщень задля своєчасного виявлення вибухових пристроїв або      підозрілих предметів;
  • організовуйте проведення спільних інструктажів і практичних занять із працівниками цивільного захисту, правоохоронних органів щодо дій у разі виникнення  надзвичайних ситуацій;
  • повідомляйте негайно правоохоронні органи, територіальні органи управління з питань цивільного захисту про підозрілий предмет, що виявили учні чи    працівники навчального закладу;
  • фіксуйте час виявлення підозрілого предмета;
  • контролюйте, щоб до прибуття оперативно-слідчої групи учні та працівники навчального закладу не чіпали, не розкривали і не переміща­ли підозрілий  предмет та знаходилися на безпечній відстані від нього;
  • евакуюйте людей з навчального закладу згідно з планом евакуації;
  • забезпечуйте безперешкодний під'їзд до місця виявлення підозрілого предмета автомашин правоохоронних органів, співробітників терито­ріальних органів  управління з питань цивільного захисту, пожежної охорони, невідкладної медичної допомоги, служб експлуатації;
  • пам'ятайте, що особи, які знайшли предмет, мають перебувати у навчальному закладі до прибуття оперативно-слідчої групи.

 

Під час масових заворушень:

  • всі учасники навчально-виховного процесу зберігають спокій і розсудливість;
  • керівник навчального закладу скеровує працівників щоб ті надійно зачинили двері;
  • дітям забороняється підходити до вікон та виходити на балкони. Без крайньої необхідності не залишати приміщення.
  • під час знаходження на вулиці – необхідно залишити місце масового скупчення людей, уникати агресивно налаштованих людей;
  • не піддаватися на провокації