- РЕКОМЕНДАЦІЇ стосовно стабілізації емоційного стану педагогічних працівників та дітей
під час виникнення надзвичайних ситуацій - Вчителю_емоційне вигорання
- Педагоги i батьки (ННС)
- Посилання
ПОРАДИ ВЧИТЕЛЕВІ
-Стався до педагогічної праці, як до головного змісту свого життя. Створи в собі вчителя!
-Будь ерудованим, досконало знай свій предмет, цікаво й зрозуміло викладай навчальний матеріал;
-Будь сподвижником; Умій поважати кожного учня і бачити в ньому особистість. Це – складна робота розуму і серця вчителя.
-Зупини власний гнів! Умій керувати власними почуттями, гальмувати негативні емоції та розвивати позитивні почуття до дітей.
-Навчися любити дітей. Люблячи їх, не заробляй дешевого авторитету всепрощенням, невимогливістю. Це розбещує дітей.
-Будь справедливим, розумій своїх учнів.
-Будь вимогливим до себе, самокритичним, не допускай порушень педагогічної етики;
-Стань вимогливим до учнів, але й витриманим;
-Умій терпляче виправляти його помилки – думки, дії, вчинки; навчися переконувати учня;
-Будь ввічливим, доброзичливим, життєрадісним, людяним;
-Нехай учні бачать у тобі старшого друга, порадника, людину;
-Ніколи не принижуй людської гідності дитини, будь непримиренним до подібних дій своїх колег.
-Будьте оптимістом! Педагогіка – наука оптимістична (песимістичні тільки дилетанти).
-Не забувайте головного: діти – істоти парадоксальні ( втім, дорослі теж).
-Якщо у вас виникло бажання вигнати учня з класу, вийдіть самі.
-У стосунках з адміністрацією доречна така тактика : погоджуйтеся з усім, але робіть те, що вважаєте за потрібне.
-Вчителі, вітайтеся з дітьми, це дуже важливо. Тоном, яким кажете „здрастуй”, теж можна виховувати і піднімати настрій.
-Учитель повинен бути завжди у формі. Хочете бути щасливим – будьте ним.
-Умійте бути ледачим! Пам’ятайте : думати – наш головний обов’язок.
-Хваліть себе тричі на день: уранці, вдень і ввечері. Ось така магічна формула самонавіювання: „ Я геніальний, найкращий вчитель. Усім вчителям вчитель, мене діти слухають, батьки поважають, адміністрація любить, а як я сам люблю, цього й не висловити...