Учнів також просимо дотримуватися всіх вказівок педагогів та, у разі потреби, на прохання дорослих, допомогти іншим дітям евакуюватися.
При прибутті до безпечної зони, не розходитися і залишатися разом із класом.
Правила евакуації для педагогів:
Нагадайте дітям про головну мету евакуації: їхня безпека та правила евакуації:
Не говори. Не біжи. Не штовхайся. Не повертайся.
Зачиняйте двері та вікна.
Перевірте безпечність маршруту для евакуації.
Під час евакуації радять об’єднувати два класи, під час переміщення один вчитель очолює колону, а інший завершує колону дітей двох класів.
Допоможіть дітям з ООП та маленьким дітям.
Евакуація здійснюється до певного визначеного місця (місце для кожного класу визначається під час тренувальних навчань і не змінюється).
Після прибуття на визначене місце, перевірте присутність усіх дітей за списком.
Залишайтеся зі своїм класом і просіть учнів бути разом, бути усім класом разом, нікуди не розходитися.
Якщо небезпечні умови зникли, здійсніть зворотню евакуацію назад до класів, дотримуючись тих самих правил.
Тиждень безпеки дорожнього руху стартував! З учнями 6- В класу проведено виховну годину на платформі Zoom на тему "Я, велосипед і правила безпечного пересування". Методом відкритого мікрофону було обговорено правила дорожнього руху для велосипедистів, розглянуто основні дорожні знаки, засоби безпеки велосипедиста під час руху і способи подачі сигналів під час маневрів.Учні поділились своїми фотографіями з улюбленим видом пересування - велосипедом, які опублікували на дошці Padlet.
Зустріч у зумі з рідним 5-В класом! Тема виховної години "Безпека дорожнього руху. Правила запобігання захворюванню на Covid - 19" І, звичайно, ми обговорили наш тиждень дистанційного навчання Що нам вдалося, а над чим треба ще попрацювати.
ЛІЦЕЙ№38ЛМР 22 вересня 2020 року в рамках оздоровчо-профілактичних заходів представники ювенальної превенції Шевченківського ВП ГУ НП у Львівській області Евтімова Анна Ігорівна та Мисак Марія Федорівна зустрілись із учнями 2-А, 3-Б та 4-Б класів для проведення ранкової зарядки, в рамках акції «Зарядка із поліцейським». Інспектори вчили дітей не лише правильно виконувати вправи, а й мотивували на особистому прикладі вести здоровий спосіб життя, займатися фізкультурою та спортом. Адже, підтримання фізичної форми - запорука здоров’я. Це допомагає поліцейським успішно нести свою службу, а учням – сумлінно навчатися. Наприкінці зустрічі поліцейські побажали ліцеїстам успіхів у навчанні та нагадали про правила безпеки життєдіяльності.
Учні ліцею № 38 ЛМР забезпечені світловідбиваючими жилетами. Одягаючи дітей у такі яскраві жилети, йдучи на заходи поза межами ліцею, Ви зробите школярів добре помітними для водіїв, інших учасників дорожнього руху та тих, хто їх супроводжує.
Безпека - понад усе!!!
2016-2017
З метою удосконалення знань і практичних навичок учнів та педагогічного колективу щодо дій в надзвичайних ситуаціях в мирний час, 27 квітня 2017 року було проведено «День Цивільного захисту».
21.11.2016 в рамках Тижня безпеки життєдіяльності класними керівниками 5-А класу Бегей І.С. та 6-А класу
Попилевич Т.Р. НВК “Школа-садок І-ІІІ ступенів № 38 м. Львова” було проведено інтегроване навчально-практичне заняття,
під час якого учні переглядали відеоролики «Небезпечні знахідки», «Боротьба з шкідливими звичками», брали участь у вікторині «Мій друг – дорожній рух». А на завершення – робота в групах, де учні створювали постери, в яких вдало поєднали свої творчі здібності із отриманою інформацією.
2015-2016
4.04.2016р. Інструктори Червоного Хреста Балух Олена Альбертівна та Семчишиин Ольга провели практичне заняття для учнів 10-го класу СЗШ № 38 з надання першої долікарської допомоги:
- непрямий масаж серця і вентиляція легень; - втрата свідомості при травмах; - наявність сторонніх тіл в дихальних шляхах; - епілептичний напад.
12 жовтня о 12:00 до нашої школи з дружнім візитом завітали інспектори патрульної служби м. Львова: Гордієнко Роман Володимирович та Новосельський Андрій Ростиславович.
Представники Нової поліції ознайомили учнів початкових класів з правилами дорожнього руху, розказали про особливості своєї роботи, а також продемонстрували перед ними рацію, камеру та жезл для регулювання дорожнього руху. Відбувся своєрідний діалог між дітьми та поліцією. Учні активно відповідали на запитання, а також ділились своїми знаннями з інспекторами.
Відсутність страху – це запорука успіху як для нової поліції, так і для нашого молодого покоління!
02.02.2015р. об 11.05 год. відбулося навчальне тренування щодо евакуації учасників навчально-виховного процесу. Евакуація тривала 3 хв. 21 сек.
02.02.2015р. об 11.05 год. відбулося навчальне тренування щодо евакуації учасників навчально-виховного процесу. Евакуація тривала 3 хв. 21 сек.
При проведенні евакуації були присутні прес-секретар пенітенціарної служби України у Львівській області підполковник Демків Мирослав та старший інспектор з особливих доручень відділу охорони режиму нагляду безпеки управління державної пенітенціарної служби України у Львівській області майор Аксютін Андрій.
30-31 жовтня 2014 року.Екскурсія на ст.Клепарів
для учнів 10-11 класів
Організовано екскурсію огляду інженерних споруд (бомбосховища) з метою розширення світогляду школярів, формування у них життєво необхідних компетенцій, посилення практичної спрямованості навчально-виховного процесу.
Найбільший скарб людини – її життя та здоров’я
У разі загрози чи ведення бойових дій:
вчитель закриває штори або жалюзі для зниження огляду класу;
завгосп навчального закладу вимикає живлення, перекриває воду і газ (при наявності), гасить (вимикає) пристрої для опалення;
працівники кухні беруть з собою продукти харчування першої необхідності, які можна перенести у сховище);
медична сестра забирає з собою уже сформовану аптечку для надання першої невідкладної допомоги;
відразу всі учасники навчально-виховного процесу спускаються у підвал навчального закладу або переміщаються у попередньо-визначене місце (найближче сховище);
учні старших класів допомагають учням молодших класів переміщатись в укриття;
без крайньої необхідності не залишають безпечне місце перебування;
проявляють крайню обережність;
не панікують.
При проведенні тимчасової евакуації цивільного населення з небезпечної зони:
вчителі чітко і неухильно дотримуються правил та схеми евакуації;
діти чітко виконують інструкції вчителя та зберігаючи спокій переміщаються у визначене безпечне місце;
При переміщенні у безпечне місце діти беруть з собою лише речі першої необхідності (гроші, верхній одяг, телефони, їжу (при наявності));
медична сестра забирає з собою уже сформовану аптечку для надання першої невідкладної допомоги;
учні старших класів допомагають учням молодших класів переміщатьсь в укриття;
без крайньої необхідності не залишають безпечне місце перебування;
проявляють крайню обережність;
не панікують;
у разі необхідності – звернутися за допомогою до міліції та медичних працівників.
Якщо Вас захопили у заручники і Вашому життю є загроза:
постаратися запам’ятати вік, зріст, голос, манеру говорити, звички, прикмети (татаювання, шрами) тощо злочинців, що може допомогти їх пошуку;
за першої нагоди постаратися сповістити про своє місцезнаходження рідним або міліції по тел. 101;
намагатися бути розсудливим, спокійним, миролюбним, не піддавати себе ризику;
якщо злочинці знаходяться під впливом алкоголю або наркотиків, намагатися уникати спілкування з ними, оскільки їхні дії можуть бути непередбачуваними;
не підсилювати агресивність злочинців своєю непокорою, сваркою або опором;
виконувати вимоги терористів, не створюючи конфліктних ситуацій, звертатися за дозволом для переміщення, відвідання вбиральні тощо;
уникати будь-яких обговорень зі злочинцями, зокрема політичних тем;
нічого не просити, їсти все, що дають;
якщо Ви тривалий час знаходитеся поряд зі злочинцями, постаратися встановити з ними контакт, визвати гуманні почуття;
уважно слідкувати за поведінкою злочинців та їхніми намірами, бути готовими до втечі, пересвідчившись у високих шансах на успіх;
спробувати знайти найбільш безпечне місце у приміщенні, де знаходитесь і де можна було б захищати себе під час штурму терористів (кімната, стіни і вікна якої виходять не на вулицю – шафа). У разі відсутності такого місця – падати на підлогу за будь-якого шуму або у разі стрільби та прикривати голову руками;
при застосуванні силами спеціального призначення сльозогінного газу, дихати через мокру тканину, швидко і часто блимаючи, викликаючи сльози;
під час штурму не брати до рук зброю терористів, щоб не постраждати від штурмуючих, які стріляють по озброєних людях;
під час звільнення виходити швидко, речі залишати там, де вони знаходяться, через ймовірність вибуху або пожежі, беззаперечно виконувати команди групи захоплення.
У разі загрози ураження стрілецькою зброєю:
вчитель закриває штори або жалюзі для зниження огляду класу;
черговий учень вимикає світло;
сигналізує дітям, щоб ті лягли на підлогу якомога далі від вікон та прикрили голову руками (з метою запобігання ураження уламками скла);
всі учасники навчально-виховного процесу займають місце на підлозі в класі, або в коридорі (за умови що вікна коридору не виходять на вулицю);
вчитель терміново інформує різними засобами про небезпеку керівника навчального закладу. Останній, в свою чергу, інформує правоохоронні органи за тел. 101.
Якщо стався вибух:
учасники навчально-виховного процесу уважно озираються навколо, щоб з’ясувати вірогідність небезпеки подальших обвалів і вибухів, чи не висить з руїн розбите скло, чи не потрібна комусь допомога;
якщо є можливість – спокійно покидають місце пригоди. Опинившись під завалами – подають звукові сигнали. Пам’ятайте, що за низької активності людина може вижити без води упродовж п’яти днів;
виконують всі інструкції рятувальників.
Під час повітряної небезпеки:
завгосп навчального закладу відключає живлення, закриває воду і газ (при наявності);
завгосп гасить (вимикає) пристрої для опалення;
працівники кухні беруть з собою продукти харчування першої необхідності, які можна перенести у сховище);
медична сестра забирає з собою уже сформовану аптечку для надання першої невідкладної допомоги;
відразу всі учасники навчально-виховного процесу спускаються у підвал навчального закладу або переміщаються у попередньо-визначене місце (найближче сховище);
учні старших класів допомагають учням молодших класів переміщатись в укриття;
без крайньої необхідності не залишають безпечне місце перебування;
проявляють крайню обережність;
не панікують.
слідкувати за офіційними повідомленнями.
При загрозі замінування (керівнику навчального закладу):
посилюйте пропускний режим при вході і в'їзді на територію навчального закладу та контроль за системами сигналізації і відеоспостереження;
забезпечуйте обхід території навчального закладу і періодичні перевірки складських приміщень задля своєчасного виявлення вибухових пристроїв або підозрілих предметів;
організовуйте проведення спільних інструктажів і практичних занять із працівниками цивільного захисту, правоохоронних органів щодо дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
повідомляйте негайно правоохоронні органи, територіальні органи управління з питань цивільного захисту про підозрілий предмет, що виявили учні чи працівники навчального закладу;
фіксуйте час виявлення підозрілого предмета;
контролюйте, щоб до прибуття оперативно-слідчої групи учні та працівники навчального закладу не чіпали, не розкривали і не переміщали підозрілий предмет та знаходилися на безпечній відстані від нього;
евакуюйте людей з навчального закладу згідно з планом евакуації;
забезпечуйте безперешкодний під'їзд до місця виявлення підозрілого предмета автомашин правоохоронних органів, співробітників територіальних органів управління з питань цивільного захисту, пожежної охорони, невідкладної медичної допомоги, служб експлуатації;
пам'ятайте, що особи, які знайшли предмет, мають перебувати у навчальному закладі до прибуття оперативно-слідчої групи.
Під час масових заворушень:
всі учасники навчально-виховного процесу зберігають спокій і розсудливість;
керівник навчального закладу скеровує працівників щоб ті надійно зачинили двері;
дітям забороняється підходити до вікон та виходити на балкони. Без крайньої необхідності не залишати приміщення.
під час знаходження на вулиці – необхідно залишити місце масового скупчення людей, уникати агресивно налаштованих людей;